Ο Summit Shah, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Dukaan, μιας εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου με έδρα το Μπανγκαλόρ, έγραψε στο Twitter ότι το chatbot – που κατασκευάστηκε από έναν από τους επιστήμονες δεδομένων της εταιρείας μέσα σε δύο ημέρες – μπορούσε να απαντήσει στα αρχικά ερωτήματα των πελατών άμεσα, ενώ οι πρώτες απαντήσεις του προσωπικού του στέλνονταν κατά μέσο όρο μετά από 1 λεπτό και 44 δευτερόλεπτα.
Ο μέσος χρόνος που απαιτείται για την επίλυση του ζητήματος ενός πελάτη μειώθηκε κατά σχεδόν 98% όταν αλληλεπιδρούσε με το chatbot, έγραψε ο ίδιος, και χαρακτήρισε τις απολύσεις «σκληρές» αλλά «απαραίτητες».
Με την εισαγωγή της τεχνολογίας, η εταιρεία μείωσε το κόστος της λειτουργίας υποστήριξης πελατών κατά περίπου 85%, δήλωσε ο Shah. Πρόσθεσε ότι αυτό το τμήμα της επιχείρησης ήταν επί μακρόν προβληματικό, με καθυστερημένες απαντήσεις και περιορισμένη διαθεσιμότητα
προσωπικού σε κρίσιμες περιόδους, μεταξύ άλλων.
Ο CEO της Dukaan επεσήμανε ότι η εταιρεία εξακολουθεί να προσλαμβάνει άτομα για πολλαπλούς ρόλους. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, οι ανοιχτές θέσεις εργασίας περιλαμβάνουν ρόλους στους τομείς της μηχανικής, του μάρκετινγκ και των πωλήσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου