Βρείτε το κανάλι μας στο:
Βρείτε την κοινότητα/ομάδα μας "Ειδήσεις από όλο τον κόσμο" στο:
Βρείτε την κοινότητά μας "Ομάδα για νέες ταυτότητες" στο:
Ο κ. Τερεζάκης βρέθηκε χθες στη Λάρισα μαζί με εκπροσώπους της εταιρείας Alstom Transport SA, και της ΕΡΓΟΣΕ για να βεβαιωθούν ότι τα συστήματα λειτουργούν και να υπογράψουν τα σχετικά έγγραφα που αφορούν τη διοικητική παραλαβή προς χρήση από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ της σηματοδότησης του τμήματος της διπλής γραμμής από Λάρισα μέχρι το Πλατύ, μήκους 130 χλμ.
Επίσης χθες παραδόθηκε το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) της Λάρισας – κέντρο Τηλεδιοίκησης- το οποίο ελέγχει την κυκλοφορία των συρμών σε μήκος 200 χιλιόμετρων διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, στο τμήμα από τον Δομοκό έως το Πλατύ.
«Μπαίνουμε σε φάση δοκιμαστικής λειτουργίας λίγων ημερών. Να είμαστε σίγουροι ότι όλα είναι εντάξει. Από εκεί και πέρα αφού τελειώσει η δοκιμαστική περίοδος, μετά τις 15-20 Αυγούστου- αυτός είναι ο εκτιμώμενος χρόνος – παραδίδουμε κανονικά σε κυκλοφορία» τόνισε στο larissanet.gr ο κ. Τερεζάκης σχετικά με τη λειτουργία του συστήματος Tηλεδιοίκησης.
Θυμίζουμε ότι σε προηγούμενο ρεπορτάζ, ο κ. Τερεζάκης είχε αναφέρει ότι η Τηλεδιοίκηση θα λειτουργούσε μέσα στον Ιούλιο αλλά όπως τόνισε χθες ο διευθύνοντας σύμβουλος του ΟΣΕ, οι συνθήκες καύσωνα που επικράτησαν καθ΄ όλη τη διάρκεια του προηγούμενου μήνα, δεν επέτρεψαν την ολοκλήρωση των εργασιών. «Ένα μέρος της καθυστέρησης οφειλότανε στο ότι τα συνεργεία μετά τις 12 σταματούσαν να δουλεύουνε. Πρακτικά δουλεύανε τέσσερις ώρες το πρωί. Αυτό μας τράβηξε 15- 20 μέρες πίσω» ανέφερε κ. Τερεζάκης.
Αναφορικά με τις επόμενες κινήσεις που αναμένεται να γίνουν στο σιδηροδρομικό δίκτυο, ο κ. Τερεζάκης δήλωσε πως αυτές αφορούν την παράδοση στις 19 Σεπτεμβρίου του τμήματος Οινόη – Τιθορέα ενώ προς το τέλος Νοεμβρίου θα έχει ολοκληρωθεί το σύστημα ETCS (European Train Control System) που αφορά τις εγκαταστάσεις πεδίου. » Το ETCS που αφορά τις εγκαταστάσεις πάνω στα τρένα, το χειρίζεται η ΓΑΙΑΟΣΕ. Αύριο (σ.σ. σήμερα) ξεκινάμε δυναμικές δοκιμές για να πιστοποιήσουμε ότι το ETCS στο κομμάτι που παραδώσαμε για σηματοδότηση λειτουργεί και είναι μέσα στα πλαίσια των προδιαγραφών για να πάρουμε και τα σχετικά πιστοποιητικά ασφαλείας» σημείωσε ο κ . Τερεζάκης.
Θυμίζουμε ότι τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου που συγκρούστηκαν μετωπικά οι δύο αμαξοστοιχίες στα Τέμπη με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 57 άτομα, δεν λειτουργούσε, σύμφωνα με το πόρισμα των πραγματογνωμόνων που όρισαν οι δικαστικές αρχές και το πόρισμα της τριμελούς επιτροπής εμπειρογνωμόνων που συγκροτήθηκε με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η τηλεδιοίκηση στο Σταθμό της Λάρισας. Φυσικά δε λειτουργούσε και το σύστημα ETCS το οποίο στην ουσία θα απέτρεπε τη σύγκρουση ενεργοποιώντας την αυτόματη πέδηση στην επιβατική αμαξοστοιχία σε περίπτωση που ο μηχανοδηγός της δεν σταμάταγε στο σήμα του ερυθρού σηματοδότη.
Αναλυτικά η χθεσινή ανακοίνωση του ΟΣΕ για τη λειτουργία της Τηλεδιοίκησης:
Πραγματοποιήθηκε σήμερα η διοικητική παραλαβή προς χρήση από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ της σηματοδότησης του τμήματος της διπλής γραμμής από Λάρισα μέχρι το Πλατύ, μήκους 130 χλμ.
Με την ολοκλήρωση και του μέρους αυτού, λειτουργεί πλέον πλήρης σηματοδότηση στα τμήματα Αγ. Ανάργυροι – Οινόη, και η Τηλεδιοίκηση από την Τιθορέα έως την Θεσσαλονίκη, καθώς και από Θεσσαλονίκη μέχρι και τον Προμαχώνα.
Παράλληλα, παραδόθηκε το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) της Λάρισας, το οποίο ελέγχει την κυκλοφορία των συρμών σε μήκος 200 χιλιόμετρων διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, στο τμήμα από τον Δομοκό έως το Πλατύ. Το ΚΕΚ Λάρισας είναι ένα υπερσύγχρονο κέντρο τηλεδιοίκησης το οποίο διαθέτει όλα τα απαραίτητα μέσα για τον έλεγχο και τη λειτουργία διαχείρισης της κυκλοφορίας.
Τέλος, μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου θα αποδοθεί στην κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα σηματοδότησης, από Οινόη μέχρι Τιθορέα, το οποίο θα ελέγχεται από το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας του τμήματος ΣΚΑ – Τιθορέα.
Με την παράδοση και του ανωτέρου τμήματος σηματοδότησης και την ένταξή του στο Κέντρο Τηλεδιοίκησης του ΣΚΑ ο άξονας από την έξοδο της Αθήνας μέχρι και την Θεσσαλονίκη θα τηλεδιοικείται πλήρως, ενώ θα λειτουργεί και το σύστημα επιτήρησης και ελέγχου συρμών ETCS επί γραμμής (επιτρόχιο), μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
«Ο σιδηρόδρομος εξελίσσεται με γνώμονα την ασφάλεια τον σεβασμό και την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού» σημειώνεται στην ανακοίνωση του ΟΣΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου