Σύμφωνα με άρθρο του enromiosini σε συνέντευξη του πρώην πρέσβη κ. Αϋφαντή
αναφέρθηκε:
«Από τη στιγμή που αναμείχθηκε στον Πειραιά η κινεζική εταιρεία Cosco και ιδίως όσο πλησίαζε η στιγμή που θα αναλάμβανε πλήρως το λιμάνι, όπως και έγινε τελικά το 2015, η εξαθλίωση του ΟΣΕ και της σιδηροδρομικής μεταφοράς έγινε στόχος και επιδίωξη συγκεκριμένων υπηρεσιών ξένων χωρών με μεγάλη επιρροή στην Ελλάδα σε μια προσπάθεια να ανασχεθεί η εμπορική διείσδυση της Κίνας, δηλ. σε μια προσπάθεια να μην μπορεί να προωθήσει σιδηροδρομικά από το λιμάνι τα κινεζικά προϊόντα στην ευρωπαϊκή αγορά και δη στη Γερμανία.
Αυτό το πέτυχαν αναμιγνυόμενοι σε ό,τι έχει να κάνει με τον ΟΣΕ: ενισχύοντας τις συμμορίες που κλέβανε τα υλικά, ενισχύοντας την διαφθορά μέσα στον ΟΣΕ, εξαγοράζοντας αξιωματούχους και στο τέλος επιβάλλοντας την εκποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς για 45 εκ., δηλ. για όσα δίνει ένας εφοπλιστής για ένα τάνκερ μέσης ηλικίας και μέσης κατάστασης.
Οι Ιταλοί μπήκαν εκεί έχοντας ξεκαθαρίσει ότι δεν προτίθενται – δεν είχαν και τα οικονομικά μέσα – να αναπτύξουν τις σιδηροδρομικές μεταφορές στην Ελλάδα. Μπήκαν εκεί για να μην τον αγοράσουν Κινέζοι. Και οι άνθρωποι που τους το έδωσαν φέρουν βαρύτατη ευθύνη γιατί εκποίησαν εθνικό πλούτο για να είναι αρεστοί στις ΗΠΑ και στη Γερμανία, για να είναι, όπως λένε, στη σωστή πλευρά της ιστορίας».
Το τελευταίο διάστημα ο ΟΣΕ άρχισε να εφαρμοζει το γαλλικό σύστημα το οποίο προβλέπει κάμερες, μεγάφωνα με φωνητικές εντολές και drone και με αυτό τον τρόπο εντόπισε τις δολιοφθορές και ενεργοποιήθηκε με αυτό τον τρόπο η ΕΥΠ.
Από την 1η Μαρτίου (μια ημέρα μετά το δυστύχημα των Τεμπών) έως και τις 6 Ιουνίου 2023 είχαμε 22 περιστατικά δολιοφθορών και κλοπών στα συστήματα τηλεδιοίκησης.
Εκείνο που προβληματίζει τους αρμοδίους του ΟΣΕ είναι η… επιδημία περικοπών και αφαίρεσης καλωδίων κυκλωμάτων των σιδηροδρομικών γραμμών που υποστηρίζουν τα συστήματα τηλεδιοίκησης (φωτόσημα κ.λπ.) και δεν είναι εμπορεύσιμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου