Η JCB παρουσίασε έναν 4κύλινδρο κινητήρα υδρογόνου με χωρητικότητα 4,8 λίτρων, σχεδιασμένο κυρίως για οχήματα βαρέου τύπου και ειδικότερα για γεωργικά και κατασκευαστικά μηχανήματα.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας της JCB καταναλώνει υδρογόνο, παρουσιάζοντας έναν εναλλακτικό τρόπο χρήσης του σε σχέση με αυτά που έχουμε συνηθίσει από την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς δεν κάνει χρήση ηλεκτροκινητήρων με κυψέλες υδρογόνου που μετατρέπουν το υδρογόνο σε ηλεκτρική ενέργεια.
Μεταξύ των λόγων που έγινε η επιλογή καύσης του υδρογόνου στους κινητήρες, αντί για τις κυψέλες, είναι η απλότητα των κινητήρων εσωτερικής καύσης, η ευκολία και το κόστος μετατροπής των οχημάτων.
Η JCB ανακοίνωσε ότι έχει ήδη μετατρέψει ένα φορτηγό της Mercedes-Benz να καταναλώνει υδρογόνο, με τις μηχανικές εργασίες να διαρκούν λίγες μόνο μέρες. Με αυτό τον τρόπο ανοίγει την πόρτα στην παραγωγή, όχι μόνο κινητήρων και οχημάτων μηδενικών ρύπων με καύση υδρογόνου, αλλά και στην μετατροπή των υπαρχόντων.
Επίσης η JCB ανακοίνωσε ότι έχει καλύψει τις ανάγκες των οχημάτων της για ανεφοδιασμό υδρογόνου, εξελίσσοντας μια δεξαμενή που μπορεί να τοποθετηθεί σε κάποιο τρακτέρ ή ρυμουλκούμενο για να μεταφέρει έως και 16 γεμάτες δεξαμενές υδρογόνου για την λειτουργία οχημάτων που αφορούν τη γεωργία και τον κατασκευαστικό κλάδο.